~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 16 november 2014

Av Maria - 16 november 2014 16:00

Vilket kaos det var på jobbet idag. 630 gäster, sjuk personal och vi som var där hade en grisig jobbdag framför oss.

Mina tyska sötknoppar från igår skulle hem idag så innan dom gick så kom dom och sa hejdå och jag fick en kram av alla. Så himla söta=)

Kroppen är helt urladdad och absolut noll energi finns. Måste försöka vila tills imorgon då man ska visa sin bästa sida och jobba på utan att se helt knäckt ut. En lasagne står i kylen och påvägen hem från jobbet så köpte jag en liten godsak till mig och Niklas på Gunnarsssons konditori på Götgatan, Skanstull.

Han gör sin sista natt för veckan inatt vilket betyder att vi knappt sets på hela veckan då han sovit på dagarna och jobbat på nätteran och nu till veckan är han ledig och jag på praktik på heltid så innan han går ikväll blir de mys middag=)


Klockan är 16.04, det ser ut som 21.04 Hur ska de gå när man redan är kanon trött och de är cirka 5 månader kvar till ljuset?

SNÖ TACK!!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards