~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 12 november 2014

Av Maria - 12 november 2014 21:53

Gick upp tidigt och började plugga. Satt i nästan 5 timmar sen kröp de i kroppen och jag gick iväg på ett spinningpass och laddade ur all gammal energi så jag kunde fylla på med ny. Skulle vila lite när jag kom hem vilket resulterade i att jag somnade 4 timmar. Gud så skönt!
De va nog bra för nu är de jobb från imorgon till söndag plus plugg och sen rakt in i praktiken:) ingen rast och ingen ro men de är värt de när utbildningen är klar och jag står med mitt betyg i handen!

Nu ska jag borsta tänderna och titta på Inte okej tills jag somnar. Klockan ringer 04.10 imorgonbitti:)

Av Maria - 12 november 2014 08:48

Körde en dansklass igår på Sats som heter Sats Dance Tour. Mouiln Rouge instirerad dans. Så KUL=)

De va 2 instruktörer som trots att man stor i en alldeles för stor t-shirt och leggings fick en att känna sig som att man stog på Moulin Rouge i Paris och dansade. Stämmingen när man insåg att man stog på sats globen..

De var kul att testa på, de som är tråkigt är att klassen bara finns i november. 

Jag älskar att dansa och de som är så skönt är att man kan skita i hur man ser ut och bara köra, släppa loss och ha grymt kul i en timme. Visst de finns stora speglar men jag låtsas att alla jag ser i spegeln är min publik. De underlättar=)   



Välkommer till Moulin Rouge!

Diamonds are a girls best friend!      

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards