~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under januari 2014

Av Maria - 17 januari 2014 17:14

Imorse när jag gick till jobbet så tyckte jag att de va ovanligt ljust 05.15 på morgonen. Tittade mot Globen och såg världens största måne. Den va hur fin som helst! Synd bara att man inte har en systemkamera och får riktigt bra bilder. Men såhär ser det ut:)
Månen ser ut som en strålkastare

Av Maria - 15 januari 2014 18:28

Jag älskar fina bilder i telefonen så jag tänkte tipsa om 2 appar med bilder.
Den ena heter Quotes WP och har massa fina bilder med alla möjliga ord och citat. På engelska!
Den andra heter Bakgrundsbilder HD. Svart och gul logga typ.
Man kan söka på egna grejjer i apparna ochså om det är nåt speciellt man söker.
Här är ett smakprov från båda apparna

Av Maria - 13 januari 2014 23:03

Personalvård när den är som bäst.
Fick ett rum på W ikväll så jag skulle slippa åka emellan så jag slutade kl 22 ikväll och börjar 06.00 imorgon.
Hur bra är inte det? Plus att dom inte tycker de är så kul när man ska hem den tiden på kvällen. Visst de blir ju inte varjegång jag jobbar kväll men de är skönt när det blir kväll och morgon dagen efter.

Tog en lång dush när jag kom in på rummet och ska sova nu till big Bang på 5:an :)

Av Maria - 13 januari 2014 08:08

Det blev kvällspass på W ikväll. Tjohoo! Ska göra mitt första pass helt själv. Gud så spännande det ska bli!
Sen eftersom jag jobbar frukost imorgon så ska jag få sova över där så jag slipper åka emellan. Känns sådär att lägga sig runt 12 på kvällen, sen up 04 och åka iväg.
De är toppen att man kan göra så!

Är hungrig som en varg så snart är de frukost på malmen innan dagen drar igång. Ska äta ordentligt så jag står pall för allting.

Av Maria - 12 januari 2014 19:12

Sitter i soffan och har precis fått massage. De är något vi är bra på, att ge varann massage. Jag tycker man ska pyssla om och ta hand varandra ordentlig ibland. Sen har jag hunnit med ett fotbad och tagit hand om dom 2 små därnere som kämpar varje dag. De känns som en hel renovering plus hamamen jag va på i tisdags. Bra vecka med andra ord!
Vi mötes up i gamla stan efter jag slutat och tog varsin chai latte på ett cafe. Chai latte <3

Imorgon är det jobb på malmen 9.30-15 och med lite tur kväll på Wellington 15-22 men det är inte bestämt än sen frukost på Wellington 06.00-13.00 på tisdag. Hej pengar, välkommen till mitt konto. Jag ska göra allt för att ni ska känna er hemma^^

Nu ska jag titta på big Bang theory och äta fil och flingor. Kom på att jag inte ätit sen kl 11 i förmiddags.

Av Maria - 12 januari 2014 06:07

Jobbade till kl 22 igår kväll och klockan stog på 04.15 i morse.
Är piggare än vad jag trodde men de känns väl när man slutat sen vid 13 tiden.

Står i Slussen nu och ska byta tåg, ser på alla som festat hela natten och ska hem. Packade som ägg allihop. Förstår inte att jag orkade köra nätter igenom förrut.
Som Krister Claesson säger i Bäst Före "förrut var jag uppe tills klubbarna stängde, nu orkar jag inte ens vara uppe tills dom öppnar"
man blir ju äldre tack och lov:)

Nu kommer tåget, mot nya äventyr!

Av Maria - 10 januari 2014 12:00

Nu ska den drivas ut!

Av Maria - 10 januari 2014 08:00

Känslan när man vaknar, vänder på sig och ser världens finaste människa sova brevid. Det går inte att förklara vilket lyckorus som går igenom kroppen.
Nu sover han och jag har precis ätit frukost, sitter under täcket och tittar på min skilda världar volym 11 som jag fick i julklapp av pappa.

Ikväll ska jag jobba 17-22, ser fram emot de riktigt mycket. Samma tider imorgon och sen frukost på söndag.
Hjärtat fyller år imorgon, han fick en present Box med en jätte god parfym och dushcreme när han flyttade hit så ja vet inte vad jag ska hitta på imorgon.

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards