~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Maria - 6 januari 2014 22:17

Hur mycket kan man tycka om en annan människa? Lika mycket som det finns stjärnor på himmlen och sandkorn i öknen!

Av Maria - 6 januari 2014 17:25

Alltså Gud vilken spännande dag det blev! Kom till jobbet i morse, allt rullar på sen vid 10 när jag och en tjej står vid en av våra buffé stationer så hör vi en hård duns. En äldre dam har ramlat av stolen rakt ner i golvet med ansiktet före. Vi springer fram för vi tror att hon bara satt sig lite snett men då har hon tuppat av (så god frukost har vi. Skämt å sido). Vi får ingen kontakt med henne, jag springer till receptionen som ligger precis brevid och får en telefon och ringer 112 och förklarar vad som har hänt. Dom skickar en ambulans med blåljus och jag går ut för att möta dom. In med grabbarna och rullsängen till tanten och sen va ja tvungen att jobba igen. Allting gick bra men hon vägrade åka med till sjukhuset så jag hoppas verkligen att allt rullade fint för henne sen under dagen. Jag fick aldrig veta vad som hände.

Nu sitter jag i soffan medans Niklas lagar mat. Jag har så ont i fötterna så de känns som att nån eldar på mina fotsulor. Aj aj.
Vi kollar på Game Of Thrones. Håll i hela hatten vad bra den är!!!!! Jag blir tokig när ett avsnitt tar slut, de är lite synd bara att dom är så långa men endå skönt på ett sätt.

Imorgon är det kickoff med Wellington gänget hela dagen. Gud så mysigt det ska bli!

Ny ska jag njuta av att vara hemma med min lilla fis, titta på thrones och ta de lugnt:)

Av Maria - 6 januari 2014 07:16

Nu vecka, ny dag, nya tag. Ja eller något sånt
Har precis klämt i mig frukost på malmen innan de är dags att jobba. Börjar 7.30 till 15.
Igår hade jag en sjukt rolig dag på båda jobben! Gud så jag trivs!
Fick rycka in och städa en svit igår på malmen. Jag gick vilse. Skit obehagligt, trodde aldrig ja skulle hitta ut. En upplevelse!

Efter en lång dag kom jag hem och de va till att inta platsen vid spisen och laga mat. Inte kul. För att göra de tråkiga snabbt så vart de makaroner och korv. Man orkar inte stå vid spisen efter 100 år på jobbet så ibland får man göra det enkelt :)

Däckade vid 21, vaknade vid 22 och trodde att ja sovit hela natten. Mådde så illa så ja trodde ja skulle spy ihjäl. Dock så hände de aldrig någonting.
Stog på toa en stund och allltid snurrade och magen värkte som bara den. Kallsvettades och hade dödsångest. La mig igen, somnade och vaknade i morse med lite ont i magen.

Nä joooobba joooobba joooooooooobba ????

Min nya bakgrund på ifånen:)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards