~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under december 2013

Av Maria - 19 december 2013 14:39

Nästan iaf, jag tillverkar inte innehåller men jag slår in allt hehe har pysslat med de en stund sen på måndag ska jag köpa resten i sundsvall. Fick köpa de viktigaste här då shoppingen i Sundsvall är typ 3 år efter:)

Av Maria - 19 december 2013 08:38

För ett tag sen så skrev jag att något stort är påväg att hända i mitt liv. Nästa vecka sker de. Imorgon ska jag avslöja vad det är. Någonting väldigt stort kan jag säga. För mig är de mega enormt!
Pirr i magen:)

Idag ska jag städa och fixa en massa. Åker norrut på lördag för att fira jul.
Insåg igår att jag bara åkt upp en gång på hela 2013. Herregud min skapare vad tiden går snabbt. Mitt nyårs löfte blir att åka upp lite mer nästa år.

Av Maria - 16 december 2013 21:11

Tar en lista, de va nog 2 år sedan sist då håll i hatten

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel? Nej<3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Hur många har du varit kär i? Får man räkna alla kändisar? Isåfall är de omöjligt att säga nån siffra på den
Är du kär just nu? Ja enda ut i hårstråna

Nio frågor om dig själv.
Namn? Maria
Smeknamn? Häggen
När fyller du år? 17 maj
Några piercingar? Hade en i näsan men jag tog ut den, 4 hål i öronen
Vad har du på dig just nu? Myskläder
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är så glad
Vad är du bra på? Att tänka på andra.
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj, min fina Niklas
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Sova själv, big NO!





3 frågor om dina vänner.

Vem vet allt om dig? Ingen
Vem är den roligaste av dina vänner? Oj svårt, alla är rätt roliga hihi

Vem är snyggast av dina vänner? Hmm svårt men där svarar jag nog att alla är fina på sitt gulliga sätt

5 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Jobbat och fikat med en vän
Vad ska du göra nu? Kolla på Desperate housewifes och sova
Har du gjort något dåligt idag? Nej
Vad har du ätit idag? Hotellfrukost, lunch och kladdkaka med grädde
Vad händer idag? Jag har jobbat, fikat och tränat

Annat.

Hur mår du just nu? Toppen!
Är du hungrig nu? Nee
Vad är klockan nu just nu? 21.06
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen, st.nu och Aftonbladet

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Näe pratar i telefon och har tvn på
Vilket är ditt favoritband/artist? Håkan Hellström i hjärtat

Vad gillar du för musik? Schlager och radio pop



Kärlek.
Har du kysst någon idag? Nej:(
När kysste du någon senast? November
Är du romantisk? Ja men de tycker jag
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande^^
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej Gud aldrig

Vem sov du senast bredvid? Niklas<3

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Ingen aning
Hur ska din tjejen/killen vara? Jordnära, omtänksam, lätt att skratta, prata, leva, umgås med. En som man kan vara sig själv med och som tycker om en oavsett


Av Maria - 9 december 2013 09:37

Herregud jag var och tränade i morse och gud vad kul det var! Äntligen igång igen efter några månaders uppehåll.
Mitt i allt när jag höll på med en 3 kilos medecinboll och gjorde hopp med benböj kom jag framför spegeln, undrade vem som släppt in den där flåsande jätt sälen i gymmet men ganska snabbt insåg jag att det var fröken Maria som uppenbarade sig där i spegeln.
Man är inte vacker när man tränar men tack och lov när man fått dushat och blivit människa igen:)

Har ätit frukost och kollar på 30 grader i februari, kanske den bästa svenska serien någonsin.
Ska iväg runt 13 snåret och träffa en kollega från scandic och ta en fika, mysigt!

Av Maria - 8 december 2013 17:20

Har jobbat 6 dagar i rad på hotellen och det känns i kroppen. Igår somnade jag klockan 18 på kvällen, vaknade vid 00 snåret så jag hade en sjuk mardröm, somnade och sov till 04.15 när klocka ringde i morse. och jobba från 07.00 till 15.00, iväg till Ica med ögonlocken hängandes till knäna,handla och åka hem. Ner i tvättstugan och boka tid, upp och dusha, på med myskläderna och laga mat. Äta mat, prata i telefonen, diska undan, gäspa 20 gånger, tända ljus och stjärnan i fönstret, packa upp väskan från jobbet och krångla med lite tvätt, tappa mos från middagen på golvet, gäspa lite till, torka upp mosen, skratta till Simpsons och tillsist sätta häcken mot soffan och titta på Family Guy.

Jag.Är.Så.Värd.Min.Choklad

Hejdå

Av Maria - 4 december 2013 17:07

Gud vilken dag. Jag jobba extra i frukosten på scandic malmen men behöver mer timmar så jag ringde hotellet där jag och pappa brukar bo i när han kommer ner. Var på intervju förra veckan, de kändes så bra så ja fick provjobba idag och vart anställd direkt. Världens mysigaste hotell. Kommer vara i frukosten, kvällsbuffén, ska få testa reception och lite städ så man får en känsla för hela hotellet.
Det ligger på Östermalm i stockholm. Hello fancy hihi nä men jag ser fram emot att få börja. 4 januari kör vi.
Kommer köra parallellt med malmen.

Firade detta med att åka toll nacka forum med min granne, käkade Kina buffé och köpte lite julklappar samt hårfärg som jag har smetat in i huvet nu. Jösses så man ser ut.
Värst är att göra slingor, de är jätte bebis varning med den hättan haha

Nä nu ska jag kolla på paradise hotell och invänta Bonde söker fru:)

Köpte världens kanske största paprika igår. FYI

Av Maria - 1 december 2013 19:11

Jobbade till halv 1 och for sedan hem och bakade pepparkakor, bytte gardiner och pysslade lite. Kan tillägga att den blommiga duken (ses på bild nedan) under min ljusbricka inte ligger där nu:) Nu är de så mysigt! De är synd att man inte kan få fram mys feelingen ordentligt men men.
Kollade även på julkalendern. De ska bli ett intressant inslag i december.

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards