~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Maria - 26 november 2013 07:41

Ligge och hostar och snorar så jag slår säkert världsrekord snart.
Rudolf med röda mulen är ljus ljus röd om man jämför med min röda lampa mitt i fejjset. Kul jul.. Nä men de ska nog ge sig snart.

Ska till arbetsförnedringen idag på nåt ovärt möte och sen ta en lång promenad och piggna till mig innan ja ska städa ut alla baciller här hemma. Bädda rent, dammsuga och pyssla. Ska göra jul på söndag och baka pepparkakor så då ska de vara fint^^

Sen idag är de ingen vanlig dag, jag och min underbara fina andra hava har knåpat ihop 7 månader av måååånga måååånga fler.
Så fantastiskt att den människan klev in i min livsväg och gör resan helt magisk. Du och jag igenom allt!
Älskar dig till månen och tillbaka

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards